Επικαιρότητα
Άρθρογραφία
Ψυχαγωγία

Αν. Μεταξάς: Οι επισκέπτες στην Κρήτη ... ζητούν την αυθεντικότητα!

Όραμα να γίνει ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, ο χαρακτήρας της τοπικότητας - Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο το διήμερο φεστιβάλ του "We do local"

we do local μεταξάς φεστιβάλ προϊόντα φιλοσοφία ξενοδοχεία τουρισμός

Την αυθεντικότητα και το χαρακτήρα του τοπικού στοιχείου επιδιώκουν να αναδείξουν ολοένα και περισσότερες ξενοδοχειακές μονάδες, που τα τελευταία χρόνια κάνουν στροφή, εγκαταλείπουν τα διεθνή πρότυπα και επιμένουν ... τοπικά.

Στο πλαίσιο αυτό το σήμα "We do local" πιστοποιεί ξενοδοχεία και πλοία που, όπως είπε στο ΣΚΑΙ Κρήτης 92,1 ο διευθύνων σύμβουλος του "We do local", Ανδρέας Μεταξάς, ανταποκρίνονται σε αυτή τη φιλοσοφία, επιλέγοντας φρέσκα, ποιοτικά, τοπικά προϊόντα, τοπικό προσωπικό, αναδεικνύουν τα ήθη και τα έθιμα του τόπου, υιοθετώντας παράλληλα φιλοπεριβαλλοντικές δράσεις και πρωτόκολλα. "Οι επισκέπτες πάντα ζητούσαν να αισθάνονται τον τόπο που επισκέπτονται" - είπε ο κ.Μεταξάς, εξηγώντας ότι "πριν από 10 χρόνια μιμούμασταν διεθνή πρότυπα μορφής ξενοδοχείων, ωστόσο από το 2011 εξελίσσεται μια προσπάθεια ενίσχυσης του τοπικού στοιχείου στον Τουρισμό". Ως τώρα έχουν πιστοποιηθεί 34 επιχειρήσεις - μικρότερες και μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες και πλοία. 

Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο ξενοδοχείο Candia Maris, στην Αμμουδάρα, στο πλαίσιο του "We Do Local Festival", επαγγελματίες και ιδιώτες θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τοπικά προϊόντα και παραγωγούς και να παρακολουθήσουν ενδιαφέροντα σεμινάρια, ενώ στόχος του σεμιναρίου είναι και η ανάδειξη της τοπικής φιλοξενίας κι επιχειρηματικότητας.

"Απευθυνόμαστε σε συναδέλφους ξενοδόχους αλλά και σε παραγωγούς του πρωτογενούς και του δευτερογενούς τομέα, με στόχο να γίνουν πιο εξωστρεφείς" - είπε ο Ανδρέας Μεταξάς, τονίζοντας ότι η εισαγωγή των τοπικών προϊόντων στις ξενοδοχειακές μονάδες, μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνεται ότι κοστίζει παραπάνω, κι αυτό να λειτουργεί αποτρεπτικά για κάποιους επιχειρηματίες, ωστόσο όπως τόνισε, η ανάδειξη του τοπικού στοιχείου στον επισκέπτη, έχει τελικά θετικά αποτελέσματα στα έσοδα του ξενοδοχείου και κατ'επέκταση στην τοπική οικονομία.

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

we do local μεταξάς φεστιβάλ προϊόντα φιλοσοφία ξενοδοχεία τουρισμός

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΣΑΒΒΑΤΟ 14 Απριλίου

11:00 – 19:00: Ανοιχτά εκθεσιακά περίπτερα τοπικών παραγωγών.

12:00 – 14:00: Τακτική Γενική Συνέλευση We Do Local.

14:00 – 15:00: Παρουσίαση We Do Local (πρότυπο πιστοποίησης τουριστικών καταλυμάτων & πλοίων) – Παρουσίαση ΙΕΚ ΑΚΜΗ.

15:00 – 17:00: Γεύμα – Μπουφές (Το menu επιμελούνται σπουδαστές του τμήματος Μαγειρικής του ΙΕΚ ΑΚΜΗ).

17:00 – 18:00: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: «Social Media Marketing – Get your story straight». Εισηγήτριες: Γιολάντα Λουλάκη, Marketing Consultant, καθηγήτρια ΙΕΚ ΑΚΜΗ & Ράνια Κόκκινου, Επικοινωνιολόγος, Ground Branding Agency.

18:00 – 19:00: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: «Αειφόρος Ανάπτυξη & Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων». Εισηγητής: Ευάγγελος Ταλιούρης, καθηγητής ΙΕΚ ΑΚΜΗ, PhD Πολιτικών Επιστημών.

 

ΚΥΡΙΑΚΗ 15 Απριλίου

11:00 – 19:00: Ανοιχτά εκθεσιακά περίπτερα τοπικών παραγωγών.

11:00 – 12:00: Πρωινό – Μπουφές.

12:00 – 14:00: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ (απευθύνεται σε παιδιά): Οι σπουδαστές του τμήματος Αρτοποιίας – Ζαχαροπλαστικής του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, εκπαιδεύουν τα παιδιά σε ένα δημιουργικό σεμινάριο και φτιάχνουν μαζί τους γλυκές δημιουργίες ζύμης.

14:00 – 16:00: «Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ» - ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΔΡΑΣΗ: Οι σπουδαστές του τμήματος Μαγειρικής του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, αξιοποιούν τα ποιοτικά υλικά που προσφέρουν οι συμμετέχοντες παραγωγοί και δημιουργούν πιάτα με βάση την… Κρήτη, τα οποία προσφέρονται στους παραβρισκόμενους για γευστική δοκιμή.

15:00 – 16:00: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ – ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΡΑΣΗ: FOOD & WINE PAIRNG by IEK AKMH:

Οι σπουδαστές του τμήματος Μαγειρικής του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, δημιουργούν γευστικά πιάτα, για τα οποία επιλέγονται ως συνοδευτικά, εξαιρετικής ποιότητας κρητικοί οίνοι. Ο κρητικός αμπελώνας σε ένα μοναδικό «πάντρεμα» με την κρητική γαστρονομία και τη δημιουργική συνύπαρξη γεύσεων. Εισηγήτρια: Σοφία Μιχελινάκη, καθηγήτρια ΙΕΚ ΑΚΜΗ, MSc in Industrial Biotechnologhy.

Σχετικά με το We do local: Το We do local είναι ένα εγχείρημα το οποίο δημιουργήθηκε από δεκαπέντε σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας όλης της Κρήτης και δύο της Χαλκιδικής. Έχει δημιουργηθεί για να πιστοποιεί τουριστικά καταλύματα και πλοία και λειτουργεί κάτω από μία συγκεκριμένη φιλοσοφία: διαδίδοντας τα τοπικά ήθη και έθιμα, παρουσιάζοντας την τοπική κουζίνα, υποστηρίζοντας τους τοπικούς παραγωγούς, με σεβασμό στο περιβάλλον και την αειφορία, στηρίζοντας το τοπικό εργατικό δυναμικό. Το We do local έως σήμερα διαθέτει 34 Πιστοποιημένα Μέλη, 29 ξενοδοχειακές μονάδες και 5 πλοία.