Επικαιρότητα
Άρθρογραφία
Ψυχαγωγία

Αφιέρωμα στην ιστορία του Ελληνικού Κινηματογράφου

Από σήμερα στο Ηράκλειο

Η Ένωση Σκηνοθετών-Παραγωγών Ελληνικού Κινηματογράφου (ΕΣΠΕΚ) και η Νέα Κινηματογραφική Λέσχη Ηρακλείου συνδιοργανώνουν την προβολή επιλεγμένων ταινιών του μεγάλου αφιερώματος στην ιστορία του Ελληνικού Κινηματογράφου που πραγματοποιείται τα τελευταία δύο χρόνια στην Αθήνα.

Στο Ηράκλειο το αφιέρωμα θα ξεκινήσει την Κυριακή 2/12/2018, στις 20.00, στον κινηματογράφο Αστόρια, με ένα τμήμα της θεματικής ενότητας “Αόρατη Απειλή”. Συγκεκριμένα θα προβληθούν οι ταινίες «Κιέριον» (1967) του Δήμου Θέου και «Πρωινή Περίπολος» (1987) του Νίκου Νικολαΐδη, ενώ θα προλογίσει ο ιστορικός και κριτικός κινηματογράφου Νίκος Τσαγκαράκης.

Ενιαίο εισιτήριο και για τις δύο ταινίες:
5€ κανονικό, 3€ μειωμένο/φοιτητικό, 1€ ανέργων
Ισχύουν κανονικά οι εκπτωτικές κάρτες

ΚΙΕΡΙΟΝ // ΔΗΜΟΣ ΘΕΟΥ (1967, 86’)
Ένας αριστερός δημοσιογράφος, ο Αίμος Βαγενάς, συλλαμβάνεται με την κατηγορία της συμμετοχής στη δολοφονία του Aμερικανού δημοσιογράφου Τζωρτζ Πολκ. Η ενοχή του δεν αποδεικνύεται και αφήνεται προσωρινά ελεύθερος. Με τη δημοσιογραφική του ιδιότητα αρχίζει να ερευνά την υπόθεση για την οποία κατηγορήθηκε, ενώ η αστυνομία κατασκευάζει έναν άλλο δολοφόνο, τον Eβραίο φοιτητή Ζαδίκ, ο οποίος ακολούθως αυτοκτονεί στο κ ρατητήριο.

 

ΠΡΩΙΝΗ ΠΕΡΙΠΟΛΟΣ // ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ (1987, 108’)
Σε μια έρημη και κατεστραμμένη πόλη, μια γυναίκα βαδίζει ολομόναχη. Προσπαθεί να διασχίσει την απαγορευμένη ζώνη και να φτάσει στη θάλασσα. Παντού παραμονεύουν παγίδες και η Πρωϊνή Περίπολος την παρα� �ολουθεί. Ένας άντρας, από τους λίγους επιζώντες, που τώρα φρουρεί την πόλη, θα τη βοηθήσει να φτάσει εκεί απ’ όπου κανείς δεν γύρισε για να πει αν στ’ αλήθεια υπάρχει: στη θάλασσα.
 

Η Χαμένη Λεωφόρος του Ελληνικού Σινεμά είναι μια πρωτοβουλία της Ένωσης Σκηνοθετών-Παραγωγών Ελληνικού Κινηματογράφου (ΕΣΠΕΚ). Κλασικά και Καταραμένα Ελληνικά Φιλμ από το παρελθόν, επιλεγμένα από τους σκηνοθέτες Αλέξη Αλεξίου, Γιάννη Βεσλεμέ και Ελίνα Ψύκου και την ιστορικό κινηματογράφου Αφροδίτη Νικολαΐδου, ξαναγράφουν ιστορία σε 35mm και ειδικά αποκατεσ τημένες ψηφιακές κόπιες