Επικαιρότητα
Άρθρογραφία
Ψυχαγωγία

Με γερανό στα συνεργεία λόγω ... καυσίμων!

Πώς μπορούμε να ... προλάβουμε το "κακό";

καύσιμα ποιότητα νοθεία ζημιές συνεργείο δραϊνάκης

Δε σας έχει συμβεί, το αυτοκίνητό σας να κάνει "διακοπές" ή ακόμη χειρότερα ... να σας μείνει στο δρόμο; Είστε μάλλον από τους τυχερούς! Όσοι έχουν πληρώσει καινούρια αντλία βενζίνης, προσέχουν ... και τον ίσκιο τους ή για να είμαστε ακριβείς, διπλοτσεκάρουν το πρατήριο από το οποίο βάζουν βενζίνη!

"Το καύσιμο είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για τη σωστή λειτουργία της μηχανής αλλά και της αυτονομίας που μας παρέχει" - λέει ο ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων, Αντώνης Δραϊνάκης, ο οποίος καθημερινά βλέπει αυτοκίνητα ακινητοποιημένα λόγω κακής ποιότητας καυσίμων.

"Στην Κρήτη, η ποιότητα είναι πλεόν σε τόσο χαμηλά επίπεδα - και με λύπη μου το αναφέρω - ώστε καθημερινά φθάνουν στα συνεργεία πάρα πολλά "κρούσματα" λόγω της κακής ποιότητας βενζίνης" - προσθέτει ο ίδιος, λέγοντας ξεκάθαρα ότι η χαμηλή ποιότητα του καυσίμου οφείλεται είτε στις κακοσυντηρημένες δεξαμενές των πρατηρίων είτε στη νοθευμένη βενζίνη.

Καύσιμα όπως ... οξυγόνο!

Απαντώντας σε ερώτηση του MadeinCreta σε σχέση με το πόσο μπορεί να κοστίσει μια βλάβη λόγω καυσίμων, ο Αντώνης Δραϊνάκης απαντάει: "Το καύσιμο για το αυτοκίνητο είναι ότι το οξυγόνο για τους ανθρώπους. Μόνο από αυτό μπορούμε να αντιληφθούμε ότι οι βλάβες σε ένα αυτοκίνητο λόγω κακής ποιότητας καυσίμου θα είναι πενταπλάσιες σε σχέση με ένα που καταναλώνει ποιοτικά καύσιμα. Οι ζημιές, κάποιες φορές, είναι μη αναστρέψιμες. Δεν μπορούμε πάντα με ένα καθαρισμό ή με μια αλλαγή φίλτρου να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα, με αποτέλεσμα να ακολουθούν δαπανηρές ζημιές".

Τί πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τυχόν ζημιές και να μη βρεθούμε με ακινητοποιημένο όχημα στη μέση του δρόμου; "Το φίλτρο βενζίνης του αυτοκινήτου πρέπει να αλλάζεται υποχρεωτικά σε κάθε σέρβις και μάλιστα να απαιτούμε από τον τεχνίτη να το αδειάσει μπροστά μας για να δούμε αν υπάρχουν τυχόν υπολείμματα χώματος, σκουριάς, νερού, κ.ά." - αναφέρει ο Αντώνης Δραϊνάκης, φυσιολογικά, όσο κι αν στον "αδαή" οδηγό φαντάζει αδιανόητο να υπάρχει χώμα και σκουριά μέσα στη βενζίνη!

Για την περίπτωση των αυτοκινήτων νέας τεχνολογίας που δεν έχουν φίλτρο, πρέπει κατά διαστήματα να προστίθενται τα ειδικά πρόσθετα καυσίμου, τα οποία κυκλοφορούν και λειτουργούν ως "ασπίδα" για τα καύσιμα.

Τί μπορούμε να κάνουμε;

Πώς, όμως, θα επιλέξουμε το "σωστό" πρατήριο; "Καλό θα είναι να είμαστε σταθεροί σε ένα πρατήριο, όσο αυτό είναι εφικτό, ώστε σε περίπτωση ζημιάς, να ξέρουμε σε ποιο βενζινοπώλη θα στραφούμε. Επίσης όταν κάποιο πρατήριο ανεφοδιάζει τις δεξαμενές του, καλό είναι να μην το επισκεφθούμε την ίδια μέρα, καθώς τα καύσιμα στις δεξαμενές θα είναι ανακατεμένα. Φυσικά, μπορούμε να ρωτήσουμε το βενζινοπώλη πότε ήταν η τελευταία φορά που γέμισε τη δεξαμενή του" - προσθέτει ο ιδιοκτήτης του Οικολογικού Συνεργείου Αυτοκινήτων "Δραϊνάκης", αποκαλύπτοντας μερικά απλά "τρικ".

Και τέλος ... αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάσει και δεν μπαίνετε σε πρατήριο παρά μόνο όταν ανάψει το κόκκινο λαμπάκι; Μέγα σφάλμα! "Δεν αφήνουμε το ρεζερβουάρ να αδειάσει και να ανάψει το φωτάκι της "ρεζέρβας". Κι αυτό γιατί, αν έχουν περάσει στο ρεζερβουάρ κάποια υπολείμματα, όταν το καύσιμο είναι σε χαμηλή στάθμη, η τρόμπα της βενζίνης μαζεύει όλα ... τα ανεπιθύμητα, τα οποία "περνάνε" στο φίλτρο ή αν το αυτοκίνητο δεν έχει φίλτρο ... ακόμη χειρότερα άμεσα στη μηχανή" - λέει αφοπλιστικά ο Αντώνης Δραϊνάκης.